دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

 بی بصیرتی و نا آگاهی مردم بیشترین عامل فتنه است

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: باید شناخت فتنه و حماسه حضور مردم را به خوبی در جامعه تبیین و بررسی کنیم.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سعید زارع دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه نهم دیماه در یزد گفت: محمد حسن زمانی، معاون بین الملل حوزه های علمیه کشور، سخنران مراسم نهم دیماه استان یزد است.

زارع  در نشست ستاد بزرگداشت حماسه عاشورایی نهم دیماه و 12 دی، سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان یزد با اشاره به پیروزی مقاومت و شکست داعش گفت: فتنه داعش فتنه بسیار کور و کری بود که گریبانگیر اسلام شد و ازسوی  شهید حججی ها و رشادت های فرماندهانی همچون سردار سلیمانی برچیده شد.

وی افزود: نه دی تلخی ها و شیرینی های متعددی در خود دارد که هشتمین سالگرد نه دی و دهمین سالگرد ورود مقام معظم رهبری به استان یزد را در این راستا در پیش داریم که امیدواریم برنامه های مناسبی را در این زمینه داشته باشیم.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: امسال سخنران مراسم نهم دی ماه در یزد محمد حسن زمانی معاون بین الملل حوزه های علمیه کشور و مسئول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه کشور در استان یزد است که در روز شنبه نهم دیماه برگزار می شود و از این روز تا 19 دی به عنوان دهه بصیرت نامیده شده است و برنامه های ویژه ای داریم.

زارع ادامه داد: فتنه 9 دی را برخی منصوب به انتخابات می کنند اما ما معتقدیم فتنه آمریکایی، اسرائیلی بود که برای ما به نوعی انقلاب سوم نامیده می شود که علیه استکبار و فتنه صورت گرفت.

وی گفت: بسیاری در صدد فراموشی فتنه هستند که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری ما تمام تلاش خود را در راستای بازشناسی و بازخوانی این روز داریم.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: بی بصیرتی و نا آگاهی مردم بیشترین عامل فتنه است که ما باید در راستای فرمایشات ولایت فقیه رصد شبهات در بخش های مختلف جامعه را داشته باشیم.

زارع خاطرنشان کرد: کلمه فتنه 60 مرتبه در قرآن بیان شده است که اندیشه هایی در صدد ایجاد سد در مقابل حرکت راستین دارند که ما باید برای آنها برنامه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بزرگداشت 9 دی تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و شناخت دشمن است و معتقدیم که باید از این فتنه به عنوان پیچیده ترین فتنه آگاهی بخشی و بصیرت بخشی داشته باشیم.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: این فتنه فراتر از حادثه و اتفاق بود و انتخابات نیز بهانه ای بود که از طریق شعارها و حرکات آنها میتوان به خوبی آن را درک کرد و به نوعی فتنه آمریکایی اسرائیلی بود که ما باید شناخت فتنه و حماسه حضور مردم را به خوبی در جامعه تبیین و بررسی کنیم.

زارع بیان کرد: ما در این راستا کمیته های دانش آموزی، دانشجویی، بسیج، دانشگاهیان، فرهنگی هنری و حوزه هنری، اطلاع رسانی، مراسم و شهرستانها، فضاسازی، کمیته فضای مجازی، مردمی و مساجد داریم که امیدواریم به خوبی بتوانیم این فعالیت ها را به خوبی انجام دهیم.

وی افزود: یکی از ضعف های ما عدم توجه به شبهات است که در حوزه های مختلف باید به این امر وارد شویم و با رصد شبهات این ها را پاسخ دهند.

در پایان مراسم هرکدام از مسئولین ادارات نظرات خود را برای برگزاری باشکوه تر مراسمات 9دی اظهار نظر کردند.

انتهای پیام/ ی

تلاش همه در راستای بازشناسی و بازخوانی  فتنه 9 دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار